mandopony:

thepowderedtoastman:

ontheneed2know:

clinicallydepressedpug:

flyoffmynaturalhigh:

Only a few will understand what this is about…

minimum effort cosplay

I’ll tell you hwhat, this is well put together for being minimal.

Are we just going to ignore the guy who assumes most people don’t know what King of the Hill is



King of the Hill isn’t just a show, it’s a lifestyle guys.

mandopony:

thepowderedtoastman:

ontheneed2know:

clinicallydepressedpug:

flyoffmynaturalhigh:

Only a few will understand what this is about…

minimum effort cosplay

I’ll tell you hwhat, this is well put together for being minimal.

Are we just going to ignore the guy who assumes most people don’t know what King of the Hill is

King of the Hill isn’t just a show, it’s a lifestyle guys.

Built 2013 WRX, and she is fast my friends.

driftstyle2012:

play time with the kids! 

Omg

driftstyle2012:

play time with the kids!

Omg

engadget:

IRL: Samsung Galaxy Note 3 and the Galaxy Gear

Can’t wait to get my Note 3! Hopefully just after the 21st :)

onbrokenwingswefall:

pretty much me


Yup that would be me

onbrokenwingswefall:

pretty much me

Yup that would be me

driftstyle2012:

damnnnn sonnnnn

teresas butt is still on my blog..

driftstyle2012:

damnnnn sonnnnn

teresas butt is still on my blog..

thegreatgooch:

(Taken with Instagram)

thegreatgooch:

(Taken with Instagram)

ryandong:

I can’t complain it was free 

Dream bike

ryandong:

I can’t complain it was free 

Dream bike

lunariums:

shatteruslikeglass:

Dead Prisoners’ Tattoos Preserved in Formaldehyde

woah that’s so crazy

This is one of the creepiest things i’ve ever seen

everydreamstartswithdisney:

angelinhightops:

ifihadthewords:

ask-sifu-toph:

theblackship:

d0cpr0fess0r:

snestastic:

nintendonut1:

500daysofevilexes:

I have been looking for this gifset my entire life.

Seriously the funniest moment of Toy Story. 

i think i’ve reblogged this before but who cares i love it

Shit this popped up on my dash

I have to reblog it

This movie is 17 years old and this scene is still funny.

this will never not be funny.

image

gettin real tired of your shit

dear lord

reblogging again there are several reasons why. this will never get old. lol.

THANK YOU TUMBLR.!

victyrion:

crown-of-weeds:

define-space:

i really admire the design for these stairs and how they incorporate a wheelchair access ramp. in a world were barrier free design is essential to living a full and happy life, its amazing to see landscape architect Cornelia Oberlander has taken literal steps to design stairs AROUND a ramp, instead of the other way around.

This is beautiful.

Form AND function excuse me while I die


It even offers frequent stops for lazy people like myself

victyrion:

crown-of-weeds:

define-space:

i really admire the design for these stairs and how they incorporate a wheelchair access ramp. in a world were barrier free design is essential to living a full and happy life, its amazing to see landscape architect Cornelia Oberlander has taken literal steps to design stairs AROUND a ramp, instead of the other way around.

This is beautiful.

Form AND function excuse me while I die

It even offers frequent stops for lazy people like myself

Something my grandad used to tell us. You know Macumba? Voodoo. My grandad was a priest in Trinidad. He used to tell us, “When there’s no more room in hell, the dead will walk the earth.
Peter Washington (Dawn of the Dead)
meme4u:

badass

"Oh, not gonna work. Lemme just *grunts*, there we are!"

meme4u:

badass

"Oh, not gonna work. Lemme just *grunts*, there we are!"